tag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post6660900738874213203..comments2022-03-24T18:02:06.591+02:00Comments on קהילה, עסקים ואנחנו: נשרים בגמלא - קמפיין שיווק חברתיOfra Palmer Granothttp://www.blogger.com/profile/06939349860160132969noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-40434261955640305222010-01-27T09:35:59.277+02:002010-01-27T09:35:59.277+02:00פוסט מרתק!
עוד לא טעמתי את היין :)
בכל מקרה, הי...פוסט מרתק!<br /><br />עוד לא טעמתי את היין :) <br /><br />בכל מקרה, היינו לא מזמן בשמורת גמלא, וניכר היה שרשות שמורות הטבע עושים עבודה נפלאה בכל הקשור לחיזוק קהילת הנשרים. כך שהמטרה אכן ראויה.<br /><br />עוד נקודה ששווה לחשוב עליה - איך זה מתקשר עם העובדה שבהסכם עתידי עם סוריה, יחזירו את רמת הגולן.<br /><br />עידועידוhttps://www.blogger.com/profile/01412004947821513092noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-27223352865717286192010-01-27T08:42:54.703+02:002010-01-27T08:42:54.703+02:00חנה, נראה לי כי מה שאמור להוות מניע לקניית היין במ...חנה, נראה לי כי מה שאמור להוות מניע לקניית היין במקרה הזה זו העובדה שהיקב תורם ופועל מתוך איכפתיות סיבתית. <br />מסכימה איתך, ניר האנונימי שיש לבחון את הפעילות השיווקית הזו בצמוד למהלכי היקב מבחינות נוספות בתחום האחריות התאגידית.Ofra Palmer Granothttps://www.blogger.com/profile/06939349860160132969noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-973582686907929182010-01-27T05:46:53.115+02:002010-01-27T05:46:53.115+02:00אכן מבצעי שיווק קשור מטרה מתקבלים בברכה על יד הציב...אכן מבצעי שיווק קשור מטרה מתקבלים בברכה על יד הציבור ואף מחזקים את המותג רק אם הם חלק מהאינטגרטי של הארגון. קודם כל כשהם לא בסתירה עם מעשים אחרים של המותג העסקי , אבל לא פחות חשוב - כשהם רק חלק ממכלול של פעילויות לאורך זמן שכולן סביב אותה מטרה. במקרה הזה המטרה קשורה באיכות הסביבה.<br />דוגמא אחרת שלילית למבצעים כאלה היא המבצעים של זוגלובק בעבר שבאו בסמיכות גבוהה לחשיפה שלילית שלהם לתקשורת כמוכרי בשר מקולקל.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-84283862740619308142010-01-26T16:47:14.934+02:002010-01-26T16:47:14.934+02:00לגבי חיזוק מסר המותג: אפשר להוסיף: היין כמו הנשר- ...לגבי חיזוק מסר המותג: אפשר להוסיף: היין כמו הנשר- עוצמתי ואצילי.<br />אחלה פוסט, עופרהענת שלוnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-60048099295527267012010-01-26T09:09:09.847+02:002010-01-26T09:09:09.847+02:00הי עפרה
הקמפיין בהחלט נראה ייחודי. אשמח לדעת/להבי...הי עפרה<br /><br />הקמפיין בהחלט נראה ייחודי. אשמח לדעת/להבין מהקמפיין עוד על שיתוף הפעולה כמו; איזה פעולות נוקטת רשות שמורות הטבע? עד כמה מחלחל הקמפיין לקצה השרשרת - מלצר/ת מול לקוח .<br />והאם אכן הנשרים מהווים שיקול בבחירת היין לסועד בתל אביב כדי להניע לפעולה. האם התרומה היא תלויית מכירות בלבד או שעומדת תרומה עצמאית של החברה לא תלויית רווחי מכירה. <br />הייתי מצפה לראות חיבור בשטח למבקרי שני המקומות חוץ מעידכון כרזה. (יתכן וקיים) לצערי לא ביקרתי שם זה זמן<br />אין ספק שהמיקום הייחודי של שניהם עשה חיבור מחוץ לקופסא ברמת ליבת העסק.חנה גרטנברגnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-40023570053862870992010-01-25T22:20:32.877+02:002010-01-25T22:20:32.877+02:00שירלי, תודה. גם את השאלה הזו שאלתי אותם - מי אחראי...שירלי, תודה. גם את השאלה הזו שאלתי אותם - מי אחראי על פיתוח הקמפיין? מסקרן. אבל נראה כמו עבודה של משרד יחסי ציבור. בכל אופן עשו עבודה טובה.עפרה פלמרhttp://ofrapalmer.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847427427561210408.post-9477477341744000152010-01-25T21:31:49.370+02:002010-01-25T21:31:49.370+02:00אהלן עפרה, אכן קמפיין מרענן.
אני חושבת שבסופו של ...אהלן עפרה, אכן קמפיין מרענן. <br />אני חושבת שבסופו של הפוסט העלית את השאלות הכי רלוונטיות, ואשמח לקרוא את תשובות החברה, לכשאלה תתקבלנה. אני מקווה שהקמפיין מנוהל מתוך החברה, ולא מתוך משרדי חברת הפרסום שלה (האם זה באמת משמעותי? לדעתי, כן).<br />תודה על הפוסט המעניין<br />שירלישירלי קנטור שניhttps://www.blogger.com/profile/14414147223646413311noreply@blogger.com