יום ראשון, 5 בפברואר 2012

היער החברתי של קק"ל - מבצע התרמה ברשת


לכבוד ט"ו בשבט קרן קיימת לישראל יצאה בקמפיין בו היא מזמינה אותנו לטעת באופן וירטואלי יער של ממש.
השם היומרני, היער החברתי הראשון בעולם, הוא למעשה שם לקמפיין לגיוס תרומות.

מדובר בקמפיין התרמה ברשת. אנחנו מוזמנים לתרום, סכום של  36 ש"ח לעץ, באמצעות קישור לאתר הנטיעות האינטרנטי של קק"ל,  במתחם קק"ל בפייסבוק. קרן קיימת לישראל מתחייבת לטעת בפועל את העצים. מסתבר שהיום כבר לא מצפים מאיתנו לצאת מהבית, "רון בלב ואת ביד"... אפשר לטעת הישר מהמחשב. מה חברתי בזה?

אם אתם רוצים לקבל תעודה על הנטיעה תצטרכו להוסיף עוד סכום קטן. דווקא זה נחמד: פעם, לכבוד כל תינוק שנולד, נטעו עץ בחורשת קק"ל. הרך הנולד ומשפחתו קיבלו תעודה על כך שהיה חלק מבניין הארץ. לפני מספר שנים תרמתי גם אני מספר עצים לרגל חתונה של חברה. היא ובן זוגה קבלו תעודה חגיגית ושמחו מאוד על המחווה הסימלית.

על המודעה של קק"ל באינטרנט חתומה חברת הפרסום מקאן אריקסון(3.0). למען האמת, 
מדובר בקמפיין התרמה שנראה די בסיסי: עמוד בפייסבוק, קישור לאתר האינטרנט ונוכחות במדיה. הוא לא שונה בהרבה מאפשרויות ההתרמה הרגילות של קק"ל שראינו, לאחר השריפה בכרמל, למשל. רק האריזה חדשה. גימיק נחמד.

וזה עובד? אתם תחליטו.
עד היום ניטעו 1404 עצים שזה כ-  50,000 ש"ח.

לקריאה על קמפיינים נוספים של גיוס תורמים, תומכים וכספים באינטרנט, עליהם כתבתי בעבר, לחצו כאן

 ט"ו בשבט שמח!




תגובה 1:

  1. אין כיום שום קמפיין חברתי או סביבתי או בריאותי שלא קשור לחברה גדולה שמרוויחה עליו. בדיוק אתמול ראיתי תכנית על הקמפיין של הסרט הוורוד של סרטן השד וכמה הכול מנוצל למעשה בשביל חברות התרופות. לאיזה עולם הפכנו? לפחות הקמפיין הזה, לא משנה מה מטרותיו הנסתרות, כן מוביל לנטיעת עצים על מפות ישראל. זה גם משהו..

    השבמחק