יום שישי, 31 באוגוסט 2012

קרן בקטנה, מעגל פילנתרופי חדש בחר ייעוד תרומה ראשון

כמה שזה קטן ככה זה גדול.

מעגל תורמים חדש, בשם "קרן בקטנה", המיועד לפתח את תרבות הפילנתרופיה בישראל ובו בעת לאפשר לפרויקטים תרבותיים וחברתיים קטנים ומגניבים לצאת לפועל, החליט השבוע על המיקרו - תרומה הראשונה שלו, בסכום של 3,000 ש"ח.

מעגל התורמים כולל 14  נאמנים ונאמנות צעירים. כל אחד מהם תורם - משקיע מדי חודש 200 ש"ח. השבוע, נפגשו חברי מעגל הנתינה והחליטו על ייעוד התרומה שלהם.

המעגל הוקם כשלוחה של התארגנות שפועלת בארצות הברית ובעוד עשר מדינות נוספות ונקראת  The Awesome Foundation

אני שמעתי עליו לראשונה בכנס ישראל 2012 וכתבי על הרעיון ועל היוזמת שלו קייט רוזנברג, בפוסט קודם. קייט מניעה את היוזמה יחד עם עוד שתי שותפות: אמלי פרידמן נובק ואורלי שפיר. האמת - כל הכבוד להן.

מדובר במשהו רענן, מלא התלהבות וגם מקצועי. מיזם שמצד אחת מכוון אידיאולוגיה ומצד שני - מאוד מעשי. בכנס השקה של המעגל הקבוצה גייסה רשימה של תומכים ומתעניינים והיא שומרת עימם על קשר גם אם הם לא מהווים כעת חלק מעגל הנתינה הישיר. 
הפעילות מלווה מן היסוד במודעות לתקשורת ולפרסום. ככה זה נראה בפייסבוק .

מחפשים ובוחרים את הניצוץ
הפרויקט שנבחר
 החודש הוא מיזם של "אילן" (ללא שם משפחה?). אילן רואה מעבר לעזובה של בתים ישנים בתל אביב ומצייר את הבניינים כפי שלדעתו היו בימי זוהרם. כדי  להזכיר לכל התל אביבים והתיירים בעיר את היופי הנסתר, את הפוטנציאל. חבר הנאמנים בחר בו כי הוא איפשר להם לסייע למישהו שרוצה לעשות טוב, מישהו עם רעיון מדליק, עם ניצוץ  ויחד עם זאת, קונקרטי. המיזם יאפשר לו להפיק פוסטרים ענקיים של הציורים הללו שיתלו על הבתים.

יש לכם רעיון טוב שזקוק למימון? הקבוצה בוחנת כל העת פרויקטים חדשים, קטנים ומגניבים. הרישום דרך אתר 


תגובה 1:

  1. תודה עופרה יקרה על המידע החשוב.
    יוזמה ברוכה וחשובה
    מיכל

    השבמחק