יום שישי, 1 ביולי 2011

חברת טבע מעניקה פרס מצוינות - השנה בנושא חינוך



לאחר יותר מ 18 שנה בהן טבע מעניקה פרסים יוקרתיים לחוקרים ולמדענים מצטיינים בישראל, משיקה החברה השנה תהליך מובנה נוסף, בסיומו תעניק פרס גם בנושא מצוינות בחינוך. זה הקישור לאתר הפרס

משנת 2002 היתה לי הזכות לקחת חלק בהקמה ובעיצוב מחלקת המעורבות החברתית של חברת טבע. התחומים שהיו במוקד בתחילת הדרך היו: חינוך מדעי וקידום בריאות. באתר האינטרנט של הפירמה תוכלו להתרשם ממספר תכניות חברתיות וחינוכיות שטבע מפעילה עד היום, בשיתוף עם ארגונים חברתיים. קישור
אני כבר יצאתי לאתגרים חדשים וטבע, כמו בעשייה העסקית שלה, לא מפסיקה להתחדש. בשנים האחרונות הוסיפה הפירמה נדבך לעשייה החברתית שלה. לצד העמקה של הפעילות ההתנדבותית בקרב העובדים בניצוחה של שגית פרכטר ברצלבסקי, התווספה עשייה המתמקדת בעידוד מצוינות. גם המסר החברתי - קהילתי עודכן - מ"מנהיגות לחברה בריאה" - עודכן ל"מנהיגות ומצוינות לחברה בריאה".

פרס טבע למצוינות
הפרס בסכום של 750 אלף ש"ח יוענק ליזמים חינוכיים או למפעלים חינוכיים שיוכיחו הצטיינות מיוחדת בעשייה שלהם והמדגימים השפעה חיובית על הקהילה בה הם פועלים. התקנון מאפשר לחלק את הפרס למספר יזמים ואני מעריכה בזהירות כי הפרס אכן יחולק בין מספר זוכים.
הענקת פרס היא דרך נהדרת להוקיר ולציין הערכה חברתית על עשייה חשובה לציבור ולחברה. אני מקווה כי הפירמה תמצא את הדרך לתמוך בפעילות המצוינת גם לטווח ארוך ובכך תסייע לקיימות שלה.

אחריות תאגידית
אם כן, פרס המצוינות שנחנך כעת הוא נדבך אחד בלבד מהעשייה הקהילתית ובכלל מתחומי האחריות הנוספים של הפירמה שעליהם היא נותנת דין וחשבון. את תחום האחריות התאגידית של טבע מנהלת אילה מילר. מי שמעוניין לקבל פרטים על דו"ח האחריות התאגידית שטבע מפרסמת, יכול להיכנס לקישור ולקרוא.

אז אם אתם בטוחים כי העשייה החינוכית שאתם מובילים היא מצוינת ואפקטיבית, כדאי לכם למהר ולהגיש מועמדות. המועד האחרון להגשה הוא 29 ליולי.

בהצלחה!

3 תגובות:

  1. Hі, i belіeve that i noticed you ѵіsited my web site sο
    i got hеre to go back the want?.I'm trying to find issues to enhance my site!I guess its ok to make use of a few of your concepts!!

    Here is my weblog :: Buy Kindle Fire Online

    השבמחק
  2. המעורבות החברתית של חברת טבע תרופות עומדת היום בצל הפיטורים הגדולים שעומדים בניגוד למענקים של המנהלים. זה קצת פחות חברתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכתבה הזו מ 2011... ואכן כואב לראות מה המצב כעת בחברה זו בישראל מבחינת הניהול העסקי ותחום המימשל התאגידי. עוד נקודה, יש הבדל בין מעורבות חברתית לאחריות תאגידית. משום כך בעיניי אי אפשר לזלזל בתרומה של הפירמה לחברה הישראלית לאורך השנים.

      מחק